miércoles, 4 de enero de 2012

UNA CAMINADA PLANERA

Avui tocava una caminada sencilla, sense pretensions. Només caminar sense tenir que pensar en el recorregut, com una passejada. Caminant escoltan musica del meu vell mp3 o bé, simplement, disfrutan del paissatge.




Ben dora, a les 8 del matí. Aprofitant les primeres hores de llum, surto de Gavá pel carril bici de l'Avinguda del mar. Amb un sol esmorteit i blaquinós, pero amb una temperatura no massa baixa.
 Als 2'8 km, deixo l'avinguda i m'endinso als camps del Parc Agrícola del Baix LLobregat. Camps i conreus m'envolten.




El Camí de les Parets de la Murtra em porta directament a la Pineda, a  l'Avinguda Europa, quasi al final del carrer.





A un 6 km arrivo a la platja, aprop de la sortida de la Murtra



Un metres més i em trobo la sortida de la Murtra



Moltes petjades de conill


WIFI fins la platja ! Bé per l'Ajuntament de Viladecans


Un camí marcat per pilons, marca l'antic cami que envolta l'abandonat camping de La Ballena Alegre



Comencem el recorregut del inacabat carril-bici de Viladecans



M'agrada aquest carril-bici. El trobo ben dissenyat.


Als 11 km hem de seguir pujant per la riera, el carril-bici tan bonic no arriva fins el poble.

Un petit cami encimentat facilita el trànsit per la riera, pero ni pensar-hi si ha plogut molt. Perill de inundacions !!

Una decoració de grafitis interesant



Km 13. La sortida de la riera i arrivo al parc de Villamarina
M'encanta aquest parc.

La resta es per dins del poble, no he fet fotos. No cal. Peró passejar per Viladecans m'agrada. Es veu un poble viu, amb moviment, que amb els anys a guanyat moltissim. El nosre poble, Gavà, en camvi, em decepciona, s'ha tornat en un poble dormitori.
Finalment arrivo a casa. Tres horetes, mes o meys, i uns 16 km. M'ho he pres amb calma.

1 comentario:

  1. Mmmm...
    Quan vinc a Gavà des de Castelldefels-Platja amb la meva bike, em resulta difícil no deixar-me caure pel camí de les Parets de la Murtra...és un espai encantador i molt relaxant, malgrat el trànsit continu d'ocells d'acer.
    Fent còpies de seguretat, he perdut TOTES les fotos de les visites de l'estiu passat, per aquests indrets.
    Aquesta ruta teva, m'ha portat agradables records visuals ...

    ResponderEliminar